Sider

Translate

lørdag den 11. marts 2017

Maria Nila hår produkter

Hi! 

Det er ved at være et stykke tid siden jeg har været på bloggen, men til dette indlæg skulle der også lige noget test tid til så jeg kunne bedømme produktet ordentligt. 

I dag handler det om hår shampoo, conditioner og en volume spray, der alle 3 er 100% veganske, og skandinaviske, de er nemlig fra sverige som holder til i sverige, og de har dermed også tænke på det skandinaviske fine hår, som jeg er ejer af, så da jeg så gave æsken hos styleboks i december måtte jeg bare prøve den, og jeg er ikke blevet skuffet. 


Jeg valgte at købe den grønne æske, Structure Repair, da mit hår på daværende tidspunkt ikke havde det for godt, og virkelig trængte til en lille pick me up og en god klipning, men min frisør havde travlt i december så jeg måtte vente med klipningen. 
Mit hår var tørt og slidt i spidserne, og de slidte spidser kan shampoo og balsam eller hår kur rigtig gøre noget ved, men tørheden kan de godt hjælpe med, og det har denne her duo gjort for mig, samtidig med at mit hår også begyndte at føles mere fyldigt, og det er jo det enhver pige med skandinavisk fint hår ønsker. 
At det virkede så godt på min slidte, usunde hår havde jeg ikke regnet med, så jeg var spændt på hvad der ville ske efter en tur hos frisøren.
Og hold nu op! Så fucking lækkert! Det dufter så godt, og mit hår føles mere og mere fyldigt for hver gang jeg bruger det, og så er det ikke engang volume duoen jeg har prøvet. 


Som skrevet tidligere et produkterne 100% veganske, så der er ingen ingredienser i fra dyr, og de er heller ikke testet på dyr. 
De er fri for sulfater og parabener, der alge ekstrakt i der går ind og hjælper håret med at genvinde sin naturlige styrke, blødhed og glans.
De holder også på farven i håret i forbindelse med hårvask og styling med varme redskaber, og så er de UV beskyttende.

Udover shampoo og conditioner kan man også få en hårkur i de forskellige typer shampoo, som er disse: 
Head & Hair Heal 
True Soft
Pure Volme
Struture Repair
 Luminous Color
Sheer Silver

Så du har noget at vælge imellem, og jeg vil gerne prøve Head & hair heal og Pure volume og se hvordan de er i forhold til denne shampoo.

De har også lavet nogle forskellige styling produkter og tørshampooer som jeg også gerne vil prøve, og lige nu, der har jeg deres Volume spray som jeg er så glad for. 
det eneste minus ved den er at beholderen er så stor som den er, så den ligger ikke helt så godt i hånden når man skal bruge den, men det har måske også noget at gøre med hvor store ens hænder er. 

 
Men den fungere rigtig godt for mit hår, især når jeg er typen der vasker hår om aftenen og samtidig har to, TO, hvirvler i hver sin side i baghovedet på toppen, og når man så sover så har de virkelig deres eget liv den næste morgen og er et mareridt at få styr på, og det lykkedes sjælendt for mig... Men når jeg har brugt volume sprayen så bliver de to hvirvler hvor de skal, og så er det nemmere at få håret til at fylde mere bare ved at rode lidt i det med fingrene uden at skulle toupere håret, hvilket også er et kæmpe win for mig da jeg ikke har tålmodigheden til at stå og redde mit hår forsigtig ud.. 


Måden du bruger Volume sprayen på er ved at sprøjte det ned ved hårbunden mens dit hår er håndklæde tørt/vådt... og så føntørre du ellers bare håret, da det er varmen der går ind og aktivere sprayen, du behøver dog ikke at føntørre håret, men det er der du får det bedste resultat. 

Volume sprayen er selvfølgelig også 100% vegansk og fri fra sulfater og parabener ligesom shampooen.

Du kan købe dem hos stylebox, evt. din frisør, men også på nicehair.dk
helt præcis hvad de står til hos stylebox og his frisøren ved jeg ikke, men tænker ikke at de koster mere end hos nicehair.dk hvor du får dem 199 kr. for 350 ml shampoo og 300 ml conditioner, og hvis du bare gerne vil prøve dem før du køber den fulde størrelse har de også lavet dem i en rejsestørrelse på 100 ml til 95 kr.  hos nicehair.dk













Dette indlæg er ikke sponsoreret, og kun skrevet fordi jeg er blevet glad for produkterne og gerne ville dele det med jer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar