Sider

Translate

torsdag den 1. december 2016

Julekalender || 1. December

Hi! 


Så blev det endelig 1. december, og jeg kunne få lov til at åbne min beauty kalender



Et stk. Pixi Glow tonic
Det er en lille rejse størrelse, hvilket jeg er rigtig glad for da jeg faktisk allerede har den i full size og jeg er kæmpe fan af at bruge den. (købte den første gang jeg var i London tilbage i 2014) 

Den indeholder bl.a. Glycolsyre, som går ind for at forbedre ens hudtekstur, for at gøre huden bedre klar til at ligge en flawless makeup. 
Aloe Vera, dette går ind og hjælper med at afbløde virkningerne af Glycolsyre, og det med den væsentlige ingrediens der arbejder for at at fugte huden. 
Rød Gensing, udover at give tonicen dens unikke røde farve, er den også fuld af anti-oxidanter og arbejder for at beskytte huden mod de frie radikaler. 

Jeg holder selv meget af at bruge den om morgen efter første rensning, og efter en grov peeling for at sikre mig at alle korn er er kommet af min hud, men jeg kan også godt lide at bruge den om aftenen til at fjerne min makeup før jeg renser mit ansigt, og jeg synes det fungere, jeg elsker den følelse min hud får efter jeg har brugt denne tonic og det er helt klart et produkt jeg kan anbefale. 


Så er julekalderen skudt igang, og hvis du er nysgerrig efter de andre låger så hæng på resten af måned! 

PS. Jeg undskylder for det sene tidspunkt, men har været i gang hele dagen, men kursus og så valgte jeg at give en hjælpende hånd med at flytte (pakke en masse kasser ud) for min veninde Nina og hendes kæreste der fik nøglerne til deres nye hus i går, så er kommet lidt sent hjem, og har tænkt på min julekalender hele dagen! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar