Sider

Translate

lørdag den 18. juni 2016

Sommerforkølelse eller allergi?

Hi! 

Kender du den der dejlig sommer forkølelse man nogle gange får? Eller måske er du allergiske over for græs eller pollen eller whatever, og så render man rundt hele dagen og pudser næse og når man pudser næse en hel dag, flere dage i streg så bliver ens næsetip altså tør, gør ondt og begynder svie. 

Og jeg har den sidste uges tid døjet med sygdom og allergi (der gik et par dage før det gik op for mig at det var allergi xD) og det endte jo med at min næse blev tør og begyndte svie, og jeg har prøvet meget for at få det væk før i tiden, og i lørdags kom jeg i tanke om den serum (Eau Thermale Avené, hydrance optimale sérum hydratant) jeg havde købt tilbage i januar, som er til tør hud, og tænkte at det måske kunne hjælpe, og oh boy did it help! 


Det gik ret stærkt med at blive dejlig blød igen, og nu smøre jeg en lille smule på hver dag ved en 2 tiden for at holde det nede, da jeg stadig går og pudser næse (denne gang pga sygdom da jeg nu tager allergipiller hver morgen for ikke at nyse og snotte hele dagen). Det virker som en drøm, så hvis du har problemer med allergi eller sommerforkølelse og din næse bliver tør så synes jeg du skulle prøve Eau Thermale Avené, hydrance optimale sérum hydratant, som du kan købe hos feeluniqe.com eller hos apoteket.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar