Sider

Translate

fredag den 2. december 2016

Julekalender || 2. December

Hi! 

Så blev det 2. december og tid til at åbne for låge nummer 2.. 

uhh hvad mod der gemmer sig bag den?? 


Rituals Sakura Body Cream! 



70  ml luksus kops creme på tube, og så dufter den bare hammer godt! 
Jeg har set mærket før, men jeg kan ikke lige huske hvor, men jeg har længe gerne prøve nogle af deres produkter, så er glad for at jeg for chancen igenmen denne kalender. 

Den trænger hurtigt ind i huden, og man sidder ikke og venter i flere minutter og venter på at man ikke er fedtet længere, og ens hud føles super blød efter brug. 

Denne lette creme udnytter de nærende egenskaber af antioxidant E-vitamin og Centella Asiatica (en asiatisk plante) for at blødgøre huden. 
Der er også ris mælk og kirsebær i, som skulle være det den dufter af,  det er ikke helt det jeg forbinder duften med, men jeg kan heller ikke beskrive hvad den ellers skulle dufte af, jeg ved bare at den dufter virkelig godt. 
Den virker også til at være drøjt i brug, men jeg har også kun prøvet den på mine hænder, men der skulle ikke særlig meget til for at begge hænder var smurt ind. 
Jeg vil tro jeg brugte det der svare til en lillefinger negl. 

kig med igen i morgen når låge nummer 3 bliver åbnet :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar