Sider

Translate

tirsdag den 20. december 2016

Julekalender || 20. December

Hi! 

Just 4 more sleeps! Nu er det jo snart! Åha! og jeg er stadig i ligeså stort/godt julehurmør som jeg var i slutningen af november! Hvor er det bare fantastisk! 
Jeg har også fået min julegave af firmaet, og det hjalp særlig meget på en træls dag!
Lad os se hvad låge nummer 20 gemte! 




Et stk. Redken One united 30 ml. 

Dette produkt går all in på mulitatsking, dem der har udviklet den har nemlig samlet hele 25 ting i en bøtte, inden for 3 hovedområder medgørlighed, beskyttelse og skønhed. 
Den fungere som en conditioner, den plejer, den forbedre medgørligheden af håret, hjælper selv porøs hår, reducere tørhed, detangeles, styrker, (ideal cutting lotion, hvad end det så lige betyder..), den bestykker håret før styling, forhindre håret at knække når man redder hår, den er med til at låse farven i farvet hår fast, den er varme beskyttende, den hjælper med at forhindre spaltede spidser,  den hjælper til nede i hovedbunden, den er sikker for dit hår hvis det er farvet i ombré stil, den laver et skjold mod hverdagens vind og vejr, du får silkeblød hår af den, det bliver glat, og du får glans i håret, den er også anti-statisk, holder styr på dine fly-aways, gør det lettere at føntørrer, genopfrisker din styling og  er let i håret. 

Det blev lidt langt, men der var jo også 25 gode ting at nævne om den! 
Jeg skal nok lige bruge den et par gange for helt at finde ud af hvordan den skal bruges og hvornår den er bedst, for af hvad jeg kan se på deres hjemmeside, så kan den altså bruges på 4 forskellige måder, og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er helt med på hvordan den lige skal bruges, men det kan godt ske at det bare er fordi jeg er træt.. Hahah!! 

Jeg vender tilbage i morgen med et nyt produkt og ny energi! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar