Sider

Translate

lørdag den 10. december 2016

Julekalender || 10. December

Hi! 

Så er det blevet den 10. december, og det vil sige at der kun er 14 dage til det er juleaften, hold nu op tiden er gået stærkt, men sådan er det jo når man har det sjovt!

Lad og se hvad der gemmer sig bag dagens låge. 




Et sæt Ardell false lashesDemi Wispies

Ja tak da! Jeg er kæmpe fan af falske vipper, hvis jeg havde råd ville jeg gå med eyelash extensions, men det har jeg ikke og derfor er falske et godt alternativ, og så bestemmer man også selv bedre hvilke dage man har lyst til at have længere eller flydiger vipper. 

Denne model, hvis man kan kalde dem det.. Men det er nogle jeg ville vælge at bruge enten juleaften, til julefrokost, nytårs aften eller en anden slags fest, da de for mig er lidt for lange til en mere naturlig hverdag.

Jeg glæder mig til at få dem på inden for den nærmeste fremtid. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar