Sider

Translate

onsdag den 7. december 2016

Julekalender || 7. December

Hi! 

Så er det igen tid til at se hvad der gemte sig bag låge nummer 7! 





Nudestix lip + cheek pencil i farven Mystic

Det blev jeg positivt overasket over! Havde nemlig frygtet at det ville gemme sig en pensel, og jeg er faktisk lidt kræsen når det kommer til mine makeup pensler..
Men det var noget til læberne! Og jeg kan rigtig godt lide læbestifter, ja så længe det ikke er lipgloss eller pink, altså farven, så er jeg fan! 

Det er en utrolig flot farve den har, den er nude, men ikke for meget og der er stadig lidt rød farve i som gør at den lige popper frem.
Og så kan man bruge den på kinderne også, og hvem kan ikke godt lide et produkt med multifunktion?  Jeg vil nok alligevel bruge den primært til min læber. 

Den indeholder E vitamin og Shea butter, der er med til at dine læber kysseklar, bløde og hydreret julen og vinteren igenmen! ja eller andre årstider, du bestemmer jo heldigvis selv hvornår du vil have den på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar