Sider

Translate

fredag den 16. december 2016

Julekalender || 16. December

Hi! 

Så er det fredag, hvilket betyder fridag for mig! woop woop! Dog har det været en fridag med et meget øm skuldreblad.. Men så er det jo godt at jeg har min smukke julekalender!
Lad os se hvad der gemte sig bag dagens låge. 




Et stk. Pür minerals mascara - Impact+ 

Endnu et produkt i kalenderen som er 100% cruelty free, den indeholder ikke alkohol eller talkum, samt ingen parabener.

Mange af Pür minerals produkter er veganske og glutenfri, så hvis du er veganer eller vægter dyre velfærd højt så synes jeg helt klart at dette mærke er et kig værd. 

Denne mascara er lavet med nærende ingredienser og mineraler der skal hjælpe din naturlige skønhed, ved at tilføje volumen og intensitet så ens vipper ser lange, fyldige og naturlige ud.
Det gør den ved hjælp af balsam og vitaminer der lader dine vipper forblive bløde og så vil den ikke genere dine øjne når du fjerner den, og det er da et win! 

Tænk engang! I morgen der der kun en uge til juleaften! uha hvor jeg glæder mig! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar