Sider

Translate

lørdag den 3. december 2016

Julekalender || 3. December

Hi! 

3. december = låge nummer 3 


Det er altså bare blevet en lille smule nemmere at stå op om morgenen med denne julekalder! hvilket er lidt mærkeligt, da jeg har valgt at sige jeg først må åbne den efter kl 12.. nok om det, nu skal du bare se hvad der gemte sig bag den tredje låge! 




Inika mineral blush! full size 

Det er ikke et mærke jeg selv har hørt om før, men hvis du er veganer eller vegetar eller du går meget op i dyrevelfærd, kan det være du har hørt om dem.
Det er et Australsk firma der vegansk og ikke tester deres produkter på dyr, der startede for 10 år siden i år. 

Den er fri for alkohol, olie, parfume, konserveringsmidler og talkum, hvilket gør den perfekt til folk med særlig sensitiv hud! Så hvis du har oplevet problemer med makeup før så kan det være du skulle give Inika et lille kig. (psst. du kan få deres produkter hos feeluniqe.com og lookfantastic.com)

Jeg bruger normalt ikke blush, overhovedet! og det er af den simple grund at der ikke skal så meget til at jeg bliver rød i hovedet, især mine kinder er udsat her, så selvom jeg har både foundation og pudder på kan man stadig se de røde kinder, så det har aldrig været nødvendigt. 

Denne her er dog ikke så rød i det, den hedder jo også blooming nude, så jeg glæder mig til at se hvordan den ser ud når den kommer på, og jeg tror også allerede nu at den kunne få en fast plads i 'fest makeup' rutinen. 
Jeg tror faktisk også at den vil være god til hverdags makeup, men det kommer jo helt an på hvor meget makeup man vælger at bruge til hverdag. 


Jeg havde ikke regnet med at opdage et vegansk makeup mærke igennem kalenderen, men jeg er kun glad for at jeg gjorde det! 
Men jeg synes jo generelt at det er spændende at finde nye produkter og ny mærker jeg ikke har hørt om før og så dykke ned i deres historie. 














PS. alle mine julekalender indlæg er ikke sponsoret af Look Fantasic, eller nogen anden, Jeg skriver om dem fordi jeg er vild med konceptet med en beauty julekalender, og gerne vil dele det med andre der har overvejet at købe en, men ikke har gjort det af frygt for en fiasko. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar