Sider

Translate

søndag den 4. december 2016

Julekalender || 4. December

Hi! 

Glædelig 2. søndag i advent! 
Jeg snød i dag og åbnede min kalender halv 8 i morges fordi jeg skulle til Horsens og jule hygge hos Nina.. Jeg havde dog ikke tid til at skrive indlægget inden jeg tog afsted, men så var billederne da taget. 

Men nok om det! Hvad gemmer der sig mon bag låge nummer 4?! 




This Works Sleep plus + Pillow spray

Og det er jeg bare så glad for! Jeg har før brugt nogle af This Works renseprodukter og været glad for resultaterne, og hver gang jeg har skulle købe nyt til at erstatte de opbrugte produkter har jeg lige været inde og lure lidt på deres sleep produkter, de har en del forskellige sprays men også lys og sæbe til badekar, der skulle gavne din gode nattesøvn, men jeg har aldrig fået købt nogle af tingene da jeg er en smule skeptisk over for dem, så jeg er rigtig glad for at jeg får muligheden for at prøve denne lille flaske af. 

Ifølge dem selv (This works) skulle den være god til mennesker der sover uroligt og er rastløse når man skal sove.
Den er lavet med en blanding af naturelige ingredienser som Vetivert (en type græs), lavendel og patchouli (en slags blomster busk i familie med mynten fra asien), der skulle frigive aromaterapeutiske fordele gradvist mens du sover, og den skulle virke i 8 timer.
Man skal ryste den, og så sprøjte den direkte på sit sengelinned. 

Sleep plus + pillow spray er fri for parabener, sulfater og skrappe kemikalier, og det er jo noget vi alle sammen godt kan lide!

Om den så virker det må vi lige se på, jeg lover at jeg nok skal vende tilbage med en opfølgning af det når jeg har prøvet den af et par gange, så jeg kan danne mig et indtryk af den og sammenligne de forskellige gange. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar