Sider

Translate

søndag den 25. december 2016

Julekalender || 25. December

Hi! 

Jeg håber at din dag og aften var alt hvad du havde håbet på! 
Nu er den sidste låge åbnet i julekalenderen, for den er jo fra england, og en ekstra dag med gave fra en julekalender klager jeg ikke over!
lad mig vise dig hvad der gemte sig bag den sidste låge. 




 Illamasqua eyeshadow quad

Den er faktisk rigtig pæn, med en kombination af varm orange, nudes og glitterene kobber farver, sådan rigtig efterårs farver! Jeg er vild med den! 
og der bedste (for mig i hvert fald) er at den er eksklusiv til dette års look fantastic julekalender. 
Så du kan desværre ikke få fat i den hvis det var noget du ville, men jeg synes det er meget rart at få én ting som kun dem der har købt kalenderen får, når nu den har været så dyr. 

Nu vil jeg bruges resten af min første juledag i mit julenattøj, spise resterne af vores juleslik, se så mange film som muligt og lave Jamie Olivers Turkey pie af resterne fra julemaden i går til aftensmad i aften! 

Jeg håber du har nydt at følge med i min lille julekalender og er blevet lidt klogere på nogle ting og måske fundet nogle nye mærker du kunne tænke dig at prøve, det kan være der kommer en ny julekalender igen om et år! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar