Sider

Translate

mandag den 19. december 2016

Julekalender || 19. december

Hi! 

Så er der godt nok kun 6 låger tilbage på julekalenderen!! Ej hvor har denne december bare gået hurtig! Og jeg har endda én ekstra låge på min kalender, men det får åbenbart ikke tiden til at gå langsommere..
Nå lad os se hvad der gemte sig bag låge nummer 19. 




Balance me wonder eye cream 7 ml.

Den er lavet for at gå ind og forhindre og reducere de mørke render under øjnene.
den indeholder noget der hedder troldnød, der øjeblikkeligt går ind og lysner de mørke render, det er en ingrediens der  ofte bliver brugt til at reducere blå mærker, så jeg kunne godt finde på at prøve denne øjencreme på et blåt mærke der sidder dumt, bare for at se.. 
Der er også agurk i der blandt andet indeholder c-vitamin der går ind og lindre huden og mindsker eventuelle hævelser, og når man ikke længere har hævede hud under øjnene, så kommer man jo til at se mere frisk ud. 

Jeg tog i sidste uge hul på den øjencreme jeg fik i sidste års julekalender, så der kommer nok til at gå lidt tid før jeg tager hul på denne her.
Men jeg glæder mig til at se hvordan den er. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar