Sider

Translate

mandag den 12. december 2016

Julekalender || 12. December

Hi! 

Så er vi halvvejs i mål, hvis man kan kalde det det.. Der er i hvert fald kun 12 dage til juleaften og 13 låger tilbage på julekalenderen, så lad os se hvad der gemte sig bag låge nummer 12.



Foreo Luna play + Foreo Day cleanser 15 ml.



Foreo luna play er en ny svamp der er lavet af ultra hygiejnisk silikone der kan modstå bakterie ophobning, og den har vist sig at være 35 gange mere hygiejnisk end en nylon børste, den er også yderst skånsom mod huden og man skal ikke skifte børste hoved på den.
Denne lille udgave jeg har modtaget af Lookfantastic er lavet til at holde til 100 ansigts rense, der hver tager et minut.
Hvis jeg vil have en der kan holde i længere tid skal jeg købe den i fuld størrelse hvor jeg så vil kunne oplade den igen og igen. 


Foreo Day cleanser skal jo sjovt nok bruges sammen med den lille børste, og den skal bruges om morgenen inden du lægger din makeup, den har en let konsistens der forvandles fra en cremet yoghurt til en luftig skum.
Den er fyldt med C-vitami, essentielle anitoxidanter, rensende Bergamotte og mandarin ekstrakter. 
Den hjælper med at genoprette hudens udstråling, toning og er forfriskende.
Desuden er der også abrikos olie og i til at hjælpe med at nære og forsvare sig mod dagens forurenende stoffer. 

Jeg har set den i butikken (matas) tidligere på året, og gik med tanken om at jeg skulle prøve den, men nåde ikke at få den købt før den var udsolgt, så jeg tænker at den må være ret god, og glæder mig til at prøve den! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar