Sider

Translate

tirsdag den 13. december 2016

Julekalender || 13. December

Hi! 

Så blev det den 13. december, også kendt som Lucia dag. Jeg har ikke selv set et lucia optog i dag, men været på arbejde i en meget travl matas butik, så nu synes jeg vi skal nyde resten af aftenen og se hvad der gemte sig bag låge nr. 13




Wella Oil Reflections hår shampoo

En lille lækker shampoo der indeholder en bladning af kamellia olie, der går ind og nære håret og så  hvid te ekstrakt, der blandt mange mennesker i beauty verdenen betraktes som en helt på grund af det den kan. den hvide te er fyldt med vitaminer, mineraler og antioxidanter, den skulle faktisk indeholde en helt unik antioxidant der får håret til at gro  en smule hurtigere, den bringer også styrker til håret gennem hovedbunden og hver hårsæk! Bum! 

Så hvis hvid te virkelig gør alt det som de siger den gør, ja så er det da lidt af et vidunder middel. 

Jeg glæder mig til at prøve den i morgen aften og se hvordan den efterlader mit døde vinter hår.. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar