Sider

Translate

torsdag den 8. december 2016

Julekalender || 8. December

Hi! 

Torsdag den 8. december betyder at vi skal kigge på hvad der gemmer sig bag lågen med nummer 8 på! 




REN V-cense Revitalising Nigth Cream. 15 ml

Hvor er det bare fantastisk, for i går tømte jeg min nat creme fra sidste års julekalender, så det passer jo bare helt perfekt! 

Den er fyldt med C-vitamin for at forfriske din hud så du kan vågne op og se en dejlig frisk hud, den går også ind og bekæmper tegn på ældning, og er med til at udjævne din hudfarve.
Så din hud bliver genopladet i løbet af natten, og du skulle meget gerne vågne med en blødere, fastere og glattere hud klar til en ny dag!

Det kan godt være at jeg ikke er 25 år endnu og derfor ikke har brug for lidt anti ageing, men jeg har nu planer om at bruge den fra i aften og til den er tom, og hvis jeg synes den er god så køber jeg den nok i fuld størrelse i Matas. 

Jeg smutter en tur til Aalborg i morgen tidlig og kommer hjem lørdag aften, så om dagens låge bliver åbnet i morgen ved jeg ikke endnu, men hvis den ikke kommer på bloggen i morgen, så kommer den det i hvert fald lørdag, og så får i to låger at læse om lørdag aften!
For snydes det skal I ikke! :-D 

1 kommentar: