Sider

Translate

tirsdag den 6. december 2016

Julekalender || 6. December

Hi! 

Så er 1/4 af dagene gået, og hold nu op de er gået stærkt synes jeg! Men det betyder også et nyt hemmelig produkt bag låge nummer 6! Lad os da se hvad det er... 




Monu Skin Illuminating Primer

Det er da et fint produkt at modtage. Især når jeg har fundet ud af at min hud bedst kan gå med foundation eller pudder når den har fået en omgang primer, så at få en ny primer sammen med teksten om at deres produkter ikke indeholder nogle skadelige kemikalier, kunstige parfumer eller syntetiske farver, OG at tester de heller ikke deres produkter på dyr, er et stort win i min bog. 

Ved hjælp af en unik blanding af aktive ingredienser af bl.a. mica, zinkoxied og Cassia blad ekstrakt, reducere den forekomsten af pletter og mangler i huden, og skaber en en varig stålende glød. 

Der er også solfaktor i den, som jo også er vigtigt for huden om vinteren, og jeg går selv efter cremer med SPF i, så det er skønt at vide at det er i denne primer til de dage hvor jeg bruger den. 



Jeg glæder mig til at se hvad der gemmer sig bag den aflange låge i morgen, og til at sige at nu er den første uge af årets sidste måned gået.
I morgen bliver en god dag, det kan jeg bare mærke. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar