Sider

Translate

lørdag den 17. december 2016

Julekalender || 17. December

Hi! 

Så blev det tid til at åbne låge nummer 17! Hvilket for mit vedkommende også betyder sidste fridag før juleaften, så jeg er sten sikker på at den kommende uge nok skal gå hurtigt. 





Et stk. Bellapierre Gel eyeliner, jeg tror farven hedder ebony. (den er sort) 

Jeg er ikke selv den store eyeliner bruger mere, men det sker da engang imellem..
Det er nok også mest fordi jeg ikke har tålmodighed nok til at lave det flotte cat eye look lige pænt på begge øjne.. Og når det ikke bliver perfekt så gider jeg ikke spilde min tid på det, sådan er det! 

Det jeg kan fortælle om Bellapierre cosmetics er at de også er et cruelty free makeup firma, så alle deres makeup produkter er mineral makeup, og det er jo noget vi alle sammen godt kan lide! 

Så ved jeg også at de har en hudpleje serie der hedder Bellapierre precious skincare, som er fri for parabener, og heller ikke testet på dyr, men det er jo klart når  firmaet er cruelty free certificeret.

Det er lige det jeg ved om dette mærke, og produkt, men du kan jo selv gå ind og læse om dem på deres hjemmeside, hvis du skulle have lyst til at sætte dig mere ind i deres mærke. 

Vi ses i morgen til en ny åbnet låge og et nyt spændende produkt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar